Expert AGD
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Zwroty i reklamacje

Zwrot

  1. Wypełnij formularz zwrotu. Możesz użyć naszego wygodnego formularza on-line lub wypełnić zwrot w formie papierowej.
  2. Nadaj paczkę zwrotną. Możesz skorzystać z wygodnych zwrotów (zgodnie z instrukcjami poniżej) lub nadać samodzielnie na adres:

    Expert AGD
    Na Buczków 4/E
    32-700 Bochnia

Reklamacja

  1. Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z zakupionym produktem, serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta oraz z działem technicznym pod adresem [email protected]. Abyśmy mogli szybko zareagować i udzielić Ci pomocy, prosimy o dołączenie zdjęć lub filmu przedstawiających wadę, oraz podanie numeru urządzenia z tabliczki znamionowej. To pozwoli Ci zaoszczędzić czas i szybko rozwiązać problem.
  2. Jeśli decydujesz się na zwrot reklamowanego produktu, możesz skorzystać z wygodnych zwrotów (zgodnie z instrukcjami poniżej) lub nadać samodzielnie na adres:

    Expert AGD
    Na Buczków 4/E
    32-700 Bochnia

    Pamiętaj o dołączeniu formularza reklamacyjnego.

Przejdź do formularza zwrotu on-line

Pobierz formularz reklamacyjny

[BANER-WZ]

Ogólne zasady zwrotów

  • 🛍️ Na zwrot masz 14 dni od momentu otrzymania paczki.
  • 🚚 Koszt nadania paczki do nas pozostaje po Twojej stronie.
  • 📦 Możesz nadać przesyłkę w sposób dogodny dla Ciebie, ale upewnij się, że wysyłasz ją bezpośrednio na adres naszego magazynu.
  • 🚫 Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani tych, które są wysyłane do punktów odbioru (takich jak paczkomat).
  • 📦 Pamiętaj o odpowiednim zapakowaniu produktu, aby dotarł do nas w nienaruszonym stanie.
  • 🔍 Jeśli produkt będzie wykazywał ślady użytkowania lub inne oznaki wskazujące, że nie jest nowy, skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie.
  • 💰 Środki zwracamy zwykle w ciągu kilku dni roboczych, nie później jednak niż do 14 dni od otrzymania przesyłki.

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, nie wahaj się skontaktować z naszym biurem obsługi klienta.

Regulamin zwrotów i reklamacji

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: [email protected].

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: Expert AGD Na Buczków 4/E, 32-700 Bochnia, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację — najlepiej na adres e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adresNa Buczków 4/E, 32-700 Bochnia.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium