
Zwrot
- Wypełnij formularz zwrotu. Możesz użyć naszego wygodnego formularza on-line lub wypełnić zwrot w formie papierowej.
- Nadaj paczkę zwrotną. Możesz skorzystać z wygodnych zwrotów (zgodnie z instrukcjami poniżej) lub nadać samodzielnie na adres:
Expert AGD
Na Buczków 4/E
32-700 Bochnia
Reklamacja
- Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z zakupionym produktem, serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta oraz z działem technicznym pod adresem [email protected]. Abyśmy mogli szybko zareagować i udzielić Ci pomocy, prosimy o dołączenie zdjęć lub filmu przedstawiających wadę, oraz podanie numeru urządzenia z tabliczki znamionowej. To pozwoli Ci zaoszczędzić czas i szybko rozwiązać problem.
- Jeśli decydujesz się na zwrot reklamowanego produktu, możesz skorzystać z wygodnych zwrotów (zgodnie z instrukcjami poniżej) lub nadać samodzielnie na adres:
Expert AGD
Na Buczków 4/E
32-700 BochniaPamiętaj o dołączeniu formularza reklamacyjnego.
Przejdź do formularza zwrotu on-line
Pobierz formularz reklamacyjny
Ogólne zasady zwrotów
- 🛍️ Na zwrot masz 14 dni od momentu otrzymania paczki.
- 🚚 Koszt nadania paczki do nas pozostaje po Twojej stronie.
- 📦 Możesz nadać przesyłkę w sposób dogodny dla Ciebie, ale upewnij się, że wysyłasz ją bezpośrednio na adres naszego magazynu.
- 🚫 Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani tych, które są wysyłane do punktów odbioru (takich jak paczkomat).
- 📦 Pamiętaj o odpowiednim zapakowaniu produktu, aby dotarł do nas w nienaruszonym stanie.
- 🔍 Jeśli produkt będzie wykazywał ślady użytkowania lub inne oznaki wskazujące, że nie jest nowy, skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie.
- 💰 Środki zwracamy zwykle w ciągu kilku dni roboczych, nie później jednak niż do 14 dni od otrzymania przesyłki.
Dziękujemy za zrozumienie i współpracę. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, nie wahaj się skontaktować z naszym biurem obsługi klienta.
Regulamin zwrotów i reklamacji
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:
A) konsumentem
albo
B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: [email protected].
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: Expert AGD Na Buczków 4/E, 32-700 Bochnia, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Reklamacje
Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.
W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację — najlepiej na adres e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adresNa Buczków 4/E, 32-700 Bochnia.
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
a) wymiany towaru
lub
b) naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz też:
a) odstąpić od umowy
lub
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.